Igår var Ellie feberfri, men hon fick stanna hemma från förskolan. Ska ju vara en feberfri dag innan dem kommer tillbaka.
Det blev en mysdag hemma. Lekte massor med barnen och tog dagen som den kom.

På kvällen var jag hos frisören.
Permanentade mig för första gången. Var lite nervös men blev nöjd ändå. Klippte av det slitna i topparna också.

Före:
(null)

Under tiden:
(null)

Efter:
(null)



Idag har jag och Jesper varit inne på sjukhuset, USÖ, på hudkliniken.
Förra veckan hade han infekterade eksem och fick penicillin så vi hade återbesök idag.
Idag ser han såååå mycket bättre ut än han gjorde då. Läkaren var tom så nöjd att vi inte behövde boka ett återbesök. Istället bestämde vi att jag skulle höra av mig om jag tycker det börjar se ohållbart ut igen. Jag behöver inte skaffa remiss för det, för nu är Jesper inskriven på hudkliniken nu och det känns bra.
Han fick bada i kaliumpermanganat och sen åkte vi hem. 
Åkte och hämtade Ellie på förskolan sen har vi lekt massor hela dagen.

(null)

Kommentera

Publiceras ej