Idag har varit en väldigt lugn dag. 
Vaknade tre minuter innan klockan skulle ringa, av att jag hör Ellie i babywatchen. Hon skrek efter sin napp. Eftersom vi ändå skulle gå upp då så tar jag upp henne och känner att hon är varm.
Tänkte att antingen är hon varm för att hon legat under täcket eller så har hon feber.
Givetvis hade hon feber, 39,2 grader.
Lillebror sov fortfarande så vi la oss i min säng och myste tills han vaknade. 
Hon har legat i soffan hela dagen.
Från och till är hon väldigt pigg och sen är hon trött igen. Mammas lilla hjärta.

Har försökt att göra lite nytta här hemma när Ellie har legat i soffan och sovit eller tittat på tv, men det har inte gått så bra.
Har en liten Jesper som är mammig. Jag kan inte gå i från rummet utan att han skriker. 
När jag skulle diska tog jag med honom och satte honom på golvet så han kunde leka där och ändå vara i närheten av mig. Det funkade en stund. Hann med hälften innan han började skrika igen.
När jag hängde tvätten och fyllde på maskinen med ny tvätt skrek han hela tiden. 
Skyndade på så gott det gick. 
Sen var han supernöjd när han satt på golvet och lekte när jag satt i soffan.
Det har varit så här ganska länge nu. Börjar bli riktigt trött på det.
Han kan ju krypa, så varför kryper han inte bara efter mig? 
Det går väl över nångång hoppas jag.

Kommentera

Publiceras ej