Förra helgen var jag, sambon och småbarnen på bröllop.
Vi var inte bjudna från början. Det var ett litet bröllop med bara släktingar.
Jag har sjungit på min dotters dop och min guddotters dop och dem har hört talas om det. Så dem frågade mig om jag kunde tänka mig att sjunga på deras bröllop.
Låten går något högt för mig så jag tvekade, men sa att jag skulle hjälpa till att leta upp någon som kunde sjunga.
Till slut hade dem någon som kunde, men dem fick tyvärr avboka. 
Jag sa att jag kunde sjunga om dem inte hittade någon. Den som skulle sjunga avbokade två veckor innan. Dem ringde mig och berättade hur det var så jag ställde upp, men det får bli som det blir sa jag.
Det gick helt okej, och sambon sa att det var bättre än när jag övade hemma. Det är ju allitd något. 
Jag var inte nervös förrän jag skulle börja sjunga. Det gick lite sådär dem första meningarna, men när jag märkte att der faktiskt funkade så tänkte jag att jag bara kör på.
Festen efter var väldigt trevlig. Dem hade kex på et bord som Ellie nådde. Så hon gav kex till alla på festen. Hon charmade alla. 
Vi var sist kvar på festen. Vi satt och pratade länge. Var ett tag sen vi träffade brudparet så det var riktigt trevligt.
Ellie sov ca 20 min på hela dagen och var ändå glad hela dagen. Hon började bli lite kinkig i slutet, men det var inte så konstigt. Hon slocknade som en stock på vägen hem. Vaknade inte ens när vi flyttade henne från bilen till sängen.

(null)

Lockade håret inför bröllopet.

Kommentera

Publiceras ej